Legyen szó talpon álló vagy falra rögzíthető cégérről, fontos, hogy tisztában legyünk azokkal az opciókkal, ami kellőképp hangsúlyossá teszi, és a reklám felhívja magára a figyelmet.

A cégér mérete. Vizsgáljuk meg a cégér környezetét, milyen magasra kerül, mi befolyásolja a láthatóságát. A faltól való kilógása akadályozhatja-e az előtte történő gyalogos forgalmat. Kinek szól a reklám, milyen időszakban kell láthatónak lennie. Fontos lehet a jellemző szélirány, láncon függő tábláknál. Főleg beltéri cégérnél javaslok ilyen kivitelt, mivel a szél mozgatja a táblát és lekoptatja a felületkezelést a láncon, így az előbb-utóbb rozsdásodáshoz vezet.

A tábla formája. A kovácsoltvas szerkezet bármilyen formájú lehet, így tudunk igazodni a cég logójához, vagy a feltüntetni kívánt grafikához.

Egy vagy kétoldalas grafikára van szükségünk? Van olyan helyzet, ahol a cégér elhelyezésekor csak az egyik irányból látható. Ritkán fordul elő, de ebben az esetben csak az egyik oldalról kell grafikát készíteni.

Világító tábla igénye esetén ledekkel világítjuk meg a táblát. A tábla kerete egy széles laposvas, így az élére ledszalag ragasztható, amivel egy világító keretet kapunk a táblánk köré.
A másik lehetőség, ha a tábla belülről van megvilágítva. Bár a ledes világítástechnika megjelenésével a tábla vastagsága jóval kisebb lett a fénycsöves verziókhoz képest, számolnunk kell azzal, hogy ez továbbra is kb. 60mm. Szerkezete belülről: alaplemez rászerelt ledszalagokkal, félopál plexi (a fény homogénné tételéhez) és arra kerül az átvilágítható grafika.
Mindkét esetben fontos a ledtrafó elhelyezése, ami a talpban szokott helyet kapni. Ha a helyszín engedi, akkor érdemes már 12V-os feszültséggel kiállni, így a trafó az épületen belül kap helyet, akár egy időzítővel együtt.

A cégérek felületkezelése kültéri elhelyezés esetén horganyzott és UV álló porfestett, míg beltéri cégérnél csak porfestést alkalmazunk.